úterý 9. prosince 2014

Spotřebované výrobky za listopad

Většinou nespotřebovávám mnoho věcí za měsíc, ale zásadně mi dochází věci naráz, takže jich musím hodně nakoupit najednou, ne, že by se ty výdaje rozložily postupně! :) 

V listopadu toho naštěsí nebylo mnoho, mám tu jenom 3 věci:

1) Řasenka Bare Minerals Flawless definition volumizing mascara

Tato řasenka mě opravdu zklamala, ačkoli slibuje objem, tak se ho opravdu nedočkáte! Po třech aplikacích na oku je alespoň vidět, že máte řasy, ale to jsou řasy krátké, slabé a nevýrazné.
A perličkou na dortě je, že vyschla za měsíc!
Na to, že plná cena se pohybuje přes pět stovek, je tato řasenka horší než Essence!
Kupovala jsem na jahodě v akci 2 za cenu 1



2) Suchý šampon Batiste

S šamponem jsem byla spokojená, je určený na tmavé vlasy a opravdu v nich vidět nebyl, dělal svoji práci dobře. Hezky zmatnil mastné kořínky aniž by nějak výrazně vysušoval pokožku hlavy. Znovu si ho nepořídím, protože není přírodní a cruelty free. Nenašla jsem žádného zástupce suchých šamponů, který by toto splňoval, takže mi nezbývá, než si mýt často hlavu. Kdyby jste měli (y) nějaký tip na vhodný suchý šampon, byla bych moc ráda!


3)  Krém na ruce Bione
Krém jsem měla v megavelkém balení 250ml na pracovním stole, kde mi plně vyhovoval. Po namazání se rychle vsakuje a nezanechává mastný film. Znova ho nepořídím ze stejných důvodů jako Batiste šampon, naštěstí mezi krémy na ruce se dá najít poměrně hodně veganských. :)




1 komentář:

  1. Děkuji moc za super psaní o bio kosmetice. Já jsem se nedávno dočetla někde o nějaké bioadaptivní kosmetice ze stránek nějak hackni-svuj-zivot nebo něco takového a objednala si to. Zatím se mi to zdá jako něco, co je fajn... Časem dám určitě vědět jak to je a jestli to funguje.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!