pátek 12. prosince 2014

Lily Lolo

Krásné ráno!

Už od začátku letních prázdnin používám několik produktů kosmetiky Lily Lolo a tak nastal čas sepsat dojmy.
Pro tuto kosmetiku jsem se rozhodla proto, že mají certifikát Leaping bunny a jejich produkty jsou obecně chváleny. Nicméně nedávno jsem zjistila, že jejich rtěnky obsahují karmín, takže se rozhodně nejedná o vegetariánskou (veganskou) značku a nemám v plánu od nich nic dalšího pořizovat.

Zakoupila jsem minerální make-up (v odstínu China Doll), který pro mě byl ideální na léto, ale teď na zimu bych potřebovala o odstín světlejší. Je to můj první minerální make-up, který jsem vyzkoušela a v podstatě dělá to, co jsem od něj očekávala: kryje lehce až středně a docela slušně matuje. Při navstvení má střední krytí, zamaskuje nějaké nedokonalosti a rozšířené póry (joo!) nicméně s pupínky a červenými flíčky si neporadí. V balení ho je 10g, používala jsem ho čtyřikrát až pětkrát týdně a jsem teď pomalu před cílovou čárou, rozhodně ubývá rychleji než klasický make-up, který mi vydrží určitě rok, možná rok a půl.
Na léto je ideální, pleť mi po něm vydrží matná až do odpoledne (což je opravdu slušný výkon), ale nepřivykla jsem si na pudrovou konzistenci, mám raději tekuté make-upy, které i silněji kryjí.
Zatím nemám v plánu kupovat další minerální make-up, spíš se budu snažit najít ideální (=přírodní a netestovaný na zvířatech) tekutý přípravek. Poslední větu jsem napsala při sepisování dojmů před nějakými dvěma měsíci, od té doby jsem si ale na MMU natolik zvykla a oblíbila si ho, že už se poohlížím po jeho nástupci. Nedokážu si představit úplně odsavit klasické (tekuté) MU, které přeci jenom kryjí více, ale pokud chci dosáhnout přirozeného vzhledu jánepoužívámžádnýmakeuptojemojepleť, tak je nepřekonatelný.

Další zakoupená věc  je báze pod oční stíny/ korektor. Ta mě zklamala na plné čáře, místo toho, aby výdrž stínů prodloužila, tak se slévají dříve než bez báze, na očích divně lepí. A jako korektor přípravek také nefunguje, má mastnou průsvitnou konzistenci, která nic nezakryje. Jediné, na co jde balení využít, je na vzhlížení se v zrcátku ve víčku.




Kromě minerálního make-upu jsem si pořídila i transparentní pudr Flawless Matte, který hezky zafixuje podklad, ale nevydrží matný, přibližně po dvou, třech hodinách je potřeba T-zónu znovu přepudrovat (pokud tedy máte mastnější pleť jako já). Zde jsou mé dojmy rozpolcené, na pleti vypadá hezky, netvoří masku ani se neusazuje v pórech a vráskách, ale nemá tak dlouhou výdrž, jak bych si představovala a nějak nevidím smysl v jeho použití (od pudru chci přece to, aby matoval!).
 pudr a make-up (nahoře)






Nalevo China Doll, napravo pudr

Poslední věcí od Lily Lolo jsou oční stíny v odstínu Cream soda, což je matná barva, kterou používám jako podkladovou na zamaskování žilek na víčku. Stín je vhodný spíš pro teplejší typy pleti, při nanesení větší vrstvy je nažloutlý a na mém oku vypadá chřipkově, proto musím stíny nanášet vždy v tenounké vrstvě.



Vše kromě pudru je zakoupeno na feelunique.com, pudr jsem koupila v BIOOO


2 komentáře:

  1. Kosmetika je určitě nejen pro radost. Je to hlavně i o tom, zda opravdu funguje. Třeba já si nakupuji velice ráda kosmetiku na eshop greenmat a musím uznat, že je to opravdu jeden z mála eshopů u kterých mi kosmetika zabírá a má nějaké účinky.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za super psaní o bio kosmetice. Já jsem se nedávno dočetla někde o nějaké bioadaptivní kosmetice ze stránek nějak hackni-svuj-zivot nebo něco takového a objednala si to. Zatím se mi to zdá jako něco, co je fajn... Časem dám určitě vědět jak to je :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!