úterý 15. července 2014

Tipy pro lepší den... oblíbené za červen

Hezký den,

dnes v rubrice oblíbených věcí za červen nebude kosmetika, nýbrž různé věci, které mi v červnu zlepšovaly náladu a pomáhaly si užívat počasí.

1) Sklenka vína
Když zlepšovat náladu, tak účinně :) Je vědecky prokázáno (při téhle větě mne vždycky napadne:,, …že slunce vyjde každé ráno" to se sice týká statistiky, ale tu já nerada a výsledek je i tak stejný), že sklenka vína (či malé pivo) denně je zdraví prospěšné. V červnu jsem měla víc příležitostí slavit, či si vyrazit někam na skleničku, takže jsem své zdraví podporovala téměř denně. V červnu byl mojí volbou č.1 tramín červený, který mají skvělý v kavárně Kabinet v Dejvicích, a často je také dobrý stáčený v různých vinárnách (přijde mi, že tato, jako jedna z mála odrůd, je v různých podnicích stejně dobrá).

2) Vstát brzo ráno a jít ven
Miluju brzké ráno (okolo 6.hod ranní), kdy je svěží vzuch a příjemná teplota, nikde nikdo, jenom vy na vycházce/ kole/ v běhu... Ačkoli mám tuto denní dobu nejradši, tak ji v 90% prospím, protože se nedokážu přinutit vstát. Když se však překonám a nezamáčku budík, tak jsem nadšená (a pyšná na svoje lepší já, které mě donutilo vylézt z teplé postele ;) )

3) Procházky po Praze
Ať už ráno nebo večer, Praha je krásné město a léto je ideální období k objevování nových a nových zákoutí, domů, ulic... K tomuto mám skvělého pomocníka a sice tyto stránky! (Schválně, jestli vy, co jste Pražané víte, že je v našem hlavním městě 112 čtvrtí?!) Praha má v létě jinou atmosféru než v jiných ročních obdobích a pokud trávíte prázdniny právě zde, máte možnost ji objevovat i jinak, než jen cestou do práce či školy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny vaše komentáře!