neděle 29. června 2014

Veganská třená niva

Na veganskou stravu jsem přešla přibližně před dvěma měsíci. Zatím jsem toho ani jednou nezalitovala, naopak mě velmi baví zkoušení nových receptů, ingrediencí a chutí, které jsem do této doby neznala. Mléko a vejce mi nechybí vůbec, ale občas se mi zasteskne po tvarohu a sýrech. Naštěstí existujou velmi dobré náhrady.
Snažila jsem se vytvořit krém z tofu k pečené řepě a to, co z něj vzniklo mi chuťově velmi připomíná třenou nivu, nejspíš je to dané kombinacé rozmarýnu a česneku.

Suroviny:
200 g tofu natural (nejraději mám Sun food)
hrst kešu ořechů
sojový jogurt
lahůdkové droždí
stroužek česneku
rozmarýn, sůl, pepř, petrželka

Vše rozmixovat v kuchyňském robotu do hladka a jíst s pečivem či zeleninou


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny vaše komentáře!