čtvrtek 8. května 2014

oblíbenci za duben

Hezký den,

dneškem začínám novou rubriku Top 3 tipy za měsíc. Nebude to jen o kosmetických objevech v daném měsíci, ale o všem, co mi dělalo radost a chtěla bych se o to s vámi podělit.

Duben byl měsícem květů, před domem nám nádherně růžově rozkvetly sakury a všechna náměstí ožila tulipány- to člověku hned zlepší náladu, když z MHD vidí květiny. A překvapení pro mě bylo, že tulipány stále kvetou, ještě je nikdo neoškubal a ani jsem nikoho neviděla se o to pokoušet (možná, že jsou za to vysoké pokuty...?) 

Kromě toho, že jsem celý měsíc viděla rozkvetlé rostliny jsem také celý měsíc nosila rudé nehty. Nějak jsem neměla náladu na jinou barvu. Nyní sdělávám laky, které mám v zásobě:

 (nejčastěji nosím ten od GOSH, barva je krásně sytá červeně červená).

V rámci testování a ochutnávání různých náhražek masa jsem v dubnu  poprvé vyzkoušela tempeh. Zakoupila jsem přírodní verzi, kde je dost cítit fermentování, které mi úplně nesedlo.  Ne, že by mi tempeh nechutnal, spíš se jednalo o velmi podivný kulinářský zážitek (jako bych jedla, ne pila, alkohol). Myslím, že lepší bude marinovaný nebo uzený, chystám se na ně v květnu, snad to bude analogické k tofu (bílé divné, ostatní dobré) :) Pro ilustraci obrázek, jak výrobek vypadá před zabalením do folie.
Zdroj: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9e/Tempeh_tempe.jpg/640px-Tempeh_tempe.jpg



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny vaše komentáře!