čtvrtek 20. února 2014

Dermacolí duo spotřebováno

Hezký den,
v tomto článku bych vám ráda ukázala opět spotřebované produkty, tentokrát z oblasti dekorativní kosmetiky od značky Dermacol.

První je podkladová báze Matt control Make-up base.

Slibuje 18-hodinový matující efekt, zafixování make-upu, vyhlazení pleti. Mám mastnější pleť, takže používám matující báze, tahle však není matující! Po jejím použití se mi začíná leskout T-zona přibližně za 3 až 4 hodiny, stejně jako když použiju pouze make-up s pudrem bez báze. Dokáže hezky vyhladit póry a pleť je na dotek jemnější (aby taky ne, když je plná silikonů). Mám ji doma už dlouhou dobu a konečně jsem se donutila ji dopotřebovat, ale znova si jí určitě nepořídím, nemám ráda silikonové báze, vadí mi ten umělý pocit na pleti. Zvláštní je, že na oční víčka mi nevadí, ale na celý obličej již ne. ;)
Nehledě na to, že neplní, co slibuje (nepřipomíná vám to něco?).
Cena na eshopu Dermacolu je 249 kč
Složení, které nejde přečíst:

Cyclopentasiloxane, Dimethicone Crosspolymer, Nylon-12, Methicone, Phenoxyethanol, Methyl-, Ethyl-, Propyl- praben, Parfum, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, CI77891, CI 77491

Hodnocení: 3/10

Make up CAVIAR LONG STAY MAKE-UP & CORRECTOR 


Make-up je středně krycí, na pleti nedělá masku, vypadá pěkně. Výdrž celodenní bez problému, lehce se ztrácí, bez tvoření map a jiných nepěkností. Ačkoli mám smíšenou pleť (a tento make-up je doporučený pro suchou), neměla jsem s ním žádný problém, zapudrovávám obličej pokaždé a nepozoruji rozdíl mezi tímto přípravkem a makeupy na mastnou (smíšenou) pleť.

Problém s ním ale mám, a to s odstínem, i jednička (Pale) je na mě tmavá, po rozetření se dá nosit, ale i tak to je o fous tmavší.


 Bonusem je korektor schovaný pod víčkem, který je na nic a ještě je oranžový! Na obličeji vám z maskovaného místa udělá svítíci oranžový flek.




Nanášení je pomocí špachtličky, což je hezky hygienické, jenže jakmile se dostanete asi tak do půlky balení, tak vám bude špachtlička na nic, a budete si muset produkt dostat ven jiným způsobem.



Složení:


Cena je na stránkách 349 kč, ale v drogeriích na ně mívají často akci, já jsem ho kupovala myslím tak za 250 korun.
Hodnocení: Make-up 5/10 (kvůli tomu odstínu), Korektor 1/10 (oceňuji spojení v jedné nádobě s make-upem)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny vaše komentáře!