sobota 26. dubna 2014

K čemu další blog?

Milí čtenáři,

po několika již uveřejněných článcích a delší proluce se vracím zpět s jasnější představou, jakým způsobem bych chtěla svůj blog vést. Jistě znáte mnoho blogů zaměřených na kosmetiku (a možná, že jich je v českém rybníčku až moc), ale přesto chci ve vedení těchto stránek pokračovat.

Poslední půl rok jsem vegetariánkou a mnohem víc kontroluji složení a původ potravin a nyní bych chtěla takto začít kontrolovat i kosmetiku: produkty, které si budu od teď kupovat budu pečlivěji zkoumat, abych měla jistotu, jaké je jejich složení a zda-li nejsou testovány na zvířatech (v tomto ohledu nelze mít 100% jistotu, ale věřím certifikátu HCS a My leaping bunny). Milým bonusem je potom veganská kosmetika, ve které nejsou žádné živočišné složky, ale nejsem si jistá, že se jí dají nahradit všechny produkty.

Přijde mi, že blogů s touto tématikou není v češtině mnoho, znám spíše ty s přírodní/ bio kosmetikou, jenže to není totéž co kosmetika netestovaná (může být bio kosmetika, která je testovaná na zvířatech a zároveň netestovaná kosmetika, která nemá přírodní složení).

Sama jsem zvědavá, jak se mi povede nahradit běžnou kosmetiku, kterou mám ještě doma tou (dle mého názoru) lepší, zdravější, ekologičtější. Nechci dělat radikální výměnu tím stylem, že vyhodím veškerou nevhodnou kosmetiku a nakoupím najednou všechno nové, přijde mi to zbytečné mrhání, nerada vyhazuju funkční věci.

Tolik k novému úvodu k pokračování a směřování tohoto blogu.

Mějte se hezky!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny vaše komentáře!